HELP

[an error occurred while processing this directive]

I can't view the brochures

There are three possible causes.
1) It may be that your browser is too old. Upgrade to a newer version or install a different browser.
2) Parts of the old versions of the brochures may still be on your disk. If this is the case you should empty your browser's cache or history.
3) Your browser uses a proxy server. Switch off this option in the browser's settings.

Is that all, those tiny images?

The tiny image that appears when your mouse cursor is over a brochure title, is just a preview of the front page of the brochure. If you click on the brochure title you will be redirected to the actual brochure.

 

Nederlandse tekst hieronder (Dutch text below)

Ik kan de brochures niet bekijken

Er zijn drie mogelijke oorzaken.
1)Je browser kan te oud zijn. Je kunt dit oplossen door te upgraden naar een nieuwere versie van je browser of door een andere browser te installeren.
2) Er staan nog stukken van de vorige versie van de brochure op je hard disk. Dit probleem kun je oplossen door de cache of de geschiedenis van je browser te wissen.
3) Jouw browser gebruikt een proxyserver. Schakel deze optie uit in de instellingen.

Is dat nou alles, die kleine plaatjes?

Dat zijn de verkleinde voorplaten van de brochures, zodat je kunt zien om welke brochure het gaat. Klik op de link die het kleine plaatje zichtbaar maakt.

 

BROCHURE MUSEUM

MAP